In de WijMobiel App vindt jouw doelgroep gemakkelijk zijn of haar reisoplossingen. Zij kunnen de status van de kaartaanvraag inzien, een kaart activeren of verloren melden. Dit kunnen zij allemaal zelf!
Het persoonlijk dashboard geeft jouw doelgroep inzicht in de gemaakte reiskosten. Heeft jouw reiziger een OV Budgetkaart? Dan tonen we ook alle nodige informatie omtrent het budget. Wanneer zij nieuw saldo krijgen. Hoeveel reisbudget zij nog hebben. Alles is inzichtelijk.
In de WijMobiel App vindt jouw doelgroep alle gemaakte ritten en transacties. Zo hebben zij altijd inzicht in hoe zij het reisbudget besteden.
Meer weten over de WijMobiel app?
Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij zitten voor je klaar!
Heb je een vraag, opmerking of klacht neem dan contact met ons op via:
ma-vrij 10:00 - 18:00
ma-vrij 08:00 - 22:00
We reageren binnen 1 werkdag