Voor je medewerkers
Met de zakelijke OV-chipkaart van WijMobiel reizen jouw medewerkers met al het openbaar vervoer in Nederland. Saldo laden en reiskostendeclaraties zijn verleden tijd. Als werkgever ontvang je maandelijks achteraf één factuur van de gemaakte reiskosten.
Heb je vaak tijdelijke medewerkers of reizen jouw medewerkers af en toe? Bekijk dan ook onze deelbare variant.
Saldo laden op de kaart is niet nodig. Met een zakelijke OV-chipkaart van WijMobiel kan jouw medewerker altijd inchecken.
Dure abonnementen zijn verleden tijd en standaard reiskostenvergoedingen kunnen de prullenbak in.
Met de zakelijke OV-chipkaart krijg je alle gemaakte reiskosten achteraf op één btw-factuur.
Met de mobiele app van WijMobiel kunnen alle gemaakte reistransacties eenvoudig worden gekenmerkt als woon-werk, zakelijk of privé. Daarnaast geeft de mobiele app ook inzicht op gemaakte reizen en de kosten.
In de online Portal van WijMobiel kun je zelf reizigers, producten en diensten beheren. Overzichtelijke, naar eigen inzicht in te richten, dashboards geven je het inzicht dat je nodig hebt.
WijMobiel maakt het je graag zo makkelijk mogelijk. Daarom krijg je van ons 99% van alle gemaakte reistransacties binnen 24 uur inzichtelijk. Zo heb jij de nodige informatie altijd bij de hand.
Zie je liever alle kosten inclusief btw? Of wil je bepaalde informatie bovenaan? Je stelt alles eenvoudig zelf in.
Alle gemaakte reistransacties kunnen eenvoudig via onze IOS en Android app, door de reiziger worden gekenmerkt als woon-werk, zakelijk of privé. Met één druk op de knop kan de reiziger de gekenmerkte transacties aanbieden aan de werkgever. De werkgever kan deze dan goed- of afkeuren. Het is ook mogelijk alles automatisch goed te keuren.
Iedere organisatie is anders. De een boekt kosten graag met een personeelsnummer. De ander met een contractnummer. Of zelfs iets totaal anders. Daarom bieden we verschillende maatwerkfuncties binnen de WijMobiel portal. In de portal maak je zelf extra velden aan die de gebruiker eventueel verplicht moet invullen bij de aanvraag van een kaart. Bijvoorbeeld “Afdeling”. Alle kosten die deze persoon dan maakt krijgen automatisch dit kenmerk mee. Handig!
We sturen jouw reiziger een email als hij of zij is vergeten uit te checken. De reiziger kan met enkele drukken op de knop de teveel betaalde reiskosten terugvragen.
In de portal maak je heel makkelijk gebruik van kostenplaatsen en projectcodes. Je kunt ze zelf invoeren of wijzigen en koppelen aan een persoon. Alle reiskosten worden automatisch onderverdeeld.
Filter en exporteer heel makkelijk al je transacties, kaarten of personen in het exportoverzicht. We geven je de informatie die je opvraagt. Niet meer. Niet minder. Wil je tóch iets anders exporteren of liever een andere output? Laat het ons weten
Bestel en beheer heel eenvoudig al je kaarten, diensten en producten.
Heb je een vraag, opmerking of klacht neem dan contact met ons op via:
ma-vrij 08:00 - 22:00
We reageren binnen 1 werkdag